wElCoMe To mY hEaRt♥♥♥

wElCoMe To mY hEaRt♥♥♥
♥♥My HeaRt..My LiFe..My SoUL.♥♥
Powered By Blogger

Wednesday, April 7, 2010

kIsAh 19 JaNuArI...


19 Januari... Tercalit kisah cinta aku dan dia Mulut melafaz cinta Di kamar kecil di bumi yang nyata.. Setiap penjuru menjadi pemerhati... Mengucap janji setia bersama.. Dua insan bergelar kekasih hati.. 19 Januari.. Bermula satu hubungan baharu... Kau dan aku meniti waktu.. Melalui hari-hari kau adalah miliku... Dan aku ternyata kini punya dirimu.. Panas yang disangka hingga ke petang.. Menghadirkan hujan yang kencang,, Hubungan dilanda badai didatangi prahara.. Kecurangan terjadi menambah luka... Mengelamkan diri dengan lara.. Hanyut dalam senyuman duka.. 19 Januari... Tarikh yang jadikan aku wanita kuat.. Harungi setiap bala yang kau perbuat.. Demi cinta yang terhebat... Segala cacian pekat ku telan walau kelat.. Setiap tohmahan dan hinaan... Hampir buatkan aku sesat... Yang ku pinta... Pelok mesra erat... Dan sokongan yang tidak pernah penat... Kau sia-siakan pengorbanan.. Membalas lagi dengan kecurangan.. Sampai bila harus ku tahan... Sampai bila mesti ku telan... Setiap perbuatanmu yang diluar batasan.. Akhirnya sebuah ikatan... Walau menjadi satu ratapan... Walau masih ku mohon sebuah harapan.. Meski selalu ku doa kepada tuhan... Aku tetap redha dengan ketentuan.. Dan belajar terima kenyataan... Jodoh pertemuan ditangan tuhan... Ku simpan setiap lipatan kenangan.. Agar menjadi memori tidak terlupakan.. Pergilah sayang...dirimu tetap dalam ingatan...

No comments:

Post a Comment