wElCoMe To mY hEaRt♥♥♥

wElCoMe To mY hEaRt♥♥♥
♥♥My HeaRt..My LiFe..My SoUL.♥♥
Powered By Blogger

Thursday, April 22, 2010

aku...hanya..

aku hanya ingin memiliki..dapat seperti yang nya dapat..bukan perlu d bayar dengan wang ringgit..sukar untuk melupakan...dia senang dan terlalu mudah melupakan....kadang2 aku rindu kenangan ...aku ingin raih tapi selalu gagal....pa kurang aku lakukan..???aku hanya ingin bersamanya..bukan inginkan harta dunia..benarlah kata orang, KALAU KITA BERKAWAN DENGAN SESEORANG YANG HANYA MENDAMBAKAN PERTOLONGAN DARI KITA, DIA KAN LUPAKAN KITA BILA TIBA HARI SENANGNYA....aku yakin...dh terlalu yakin...Tuhan...tunjukkanlah kebenaran..setiap jalan yang berliku akan ada simpang untuk menuju kebahagiaan...Tuhan..berikan aku kekuatan...hadirkan keceriaan dalam hidup aku...aku mohon bawakan kedukaan jauh dari hidupku..padamkan segala kenangan yang buat aku sedih...di kala dia lintas d hadapanku..dan muncul di mimpi2ku...tolong sedarkan aku..dia bukan cahaya yang membahagiakan aku lagi tapi api yang membakar diriku...tunjukkan pada dunia, dia dan mereka yang menyakiti ku....kebenaran yang hakiki.....aku mengaku kalah tapi ku mohon, menangkan ku lagi....andai dia adalah milikku..destinasiku dan belahan jiwaku...satukan kami sepertimana kau satukan hawa dan adam yang terpisah...berikanlah ganjaran ke atas kesetiaanku..ke atas kasih sygku padanya ya tuhan..kabulkan doa2ku ingin membahagiakannya...hanya kau yang mampu mengubah yang gelap jadi bercahaya..yang hitam menjadi putih dan yang bengkok menjadi lurus...amiinnn..

No comments:

Post a Comment