wElCoMe To mY hEaRt♥♥♥

wElCoMe To mY hEaRt♥♥♥
♥♥My HeaRt..My LiFe..My SoUL.♥♥
Powered By Blogger

Thursday, April 22, 2010

:(

berlagak kuat dan sabar di hadapan adalah watak kepura-puraan yang aku mainkan di hadapan mereka2 yang sayag kan aku..biarlah ku hanya meratapi sebuah kehilangan di hadapan tuhan, bersujud denganNYA...tiap kali ku titiskan air mata..menyaksikan insan yang ku sayang bersama insan lain...ku berdoa..gantikan setiap air mata aku dengan kebahagiaan lain yang jauh lebih hebat..aku janji dengan diri sendiri...yang aku x akan pernah membiarkan orang lain melihat aku menangis lagi...aku mungkin kecewa dan sakit hati..tapi, aku masih ada rasa untuk membahagiakn orang lain....aku harap setiap kekurangan aku dan setiap keistimewaan yang aku ada...aku mampu bahagiakn orang lain...insyaallah....

No comments:

Post a Comment