wElCoMe To mY hEaRt♥♥♥

wElCoMe To mY hEaRt♥♥♥
♥♥My HeaRt..My LiFe..My SoUL.♥♥
Powered By Blogger

Friday, November 5, 2010

jeles..

dugaan hubungan yg macam tok memang luar biasa...dalam masa aku jatuh cinta, aku jeles dgn couple lain..dapat kuar sama n keep ya pixca ...eeiii..kadang2 da terasa mok curang..maok carik lain..p pas ya x jadi......mun d fkr sakit ht...p mun x d fkr..tok soal hati aku..pa dak kah rasa curang owwhh..yyoohh...lamak dah x wat keja macam ya...try it once....hek!lak lah fkr...hehehehehehehehe..pandei makan pandei simpan..blh pakei kah kata2 ya..kantoi??mcm ney lah..mok jawab pa..?eeeiii...sum1 help me plsss....should or shoul not..dis n dat....yes or no....antara 2...pa yg kurasa kinek tk pon dah x macam dolok..sepoooiiii..da kah patut aku tok....suhhhh33333...perangei bila d goda setan..nang antap mok jaik jak2...p pa lah salah...nya jauh dari aku..bukan nya sapa2 aku..GEREK jak doowwww...p hati ku syg..bnr kah sayang..?macam dah x...?lepaskannya..boh lah....entah2 tok rasa sesaat jak..(hmm...bermonolog dalam hati)...fikir2kan dan selamat beramal..~~

No comments:

Post a Comment