wElCoMe To mY hEaRt♥♥♥

wElCoMe To mY hEaRt♥♥♥
♥♥My HeaRt..My LiFe..My SoUL.♥♥
Powered By Blogger

Wednesday, November 10, 2010

BuKu DaRi KaWaN...

  • Sejak berchenta dengan syahe...aku menampakkan diri sebagai sorang yang ceria..memang ceria lah beb..! tapi di pendekkan cita..aku makin n bertambah ceria sejak ada syahe..bak kata aku "SEJAK ADA DEA"...

eeeiiiiiii...menyimpang jauh tajuk..ha.....lets see one of my favourite item...









Buku towk..honey yang beli n berikan k aku..alasannya..aku dah ada syahe...mayb dalam fikiran honey i'm become more matured than b4 hek..!thanx honey n aku kan jaga buku tok macam aku jaga drik ku pon..insyaallah...


BOOK REVIEW


Judul buku: membina cinta sayang
penulis:Dr. HM Tuah Iskandar al-haj
bil. muka surat:318
color: light pink




No comments:

Post a Comment