wElCoMe To mY hEaRt♥♥♥

wElCoMe To mY hEaRt♥♥♥
♥♥My HeaRt..My LiFe..My SoUL.♥♥
Powered By Blogger

Wednesday, July 13, 2011

NoTa UnTuK Dea..Mr S.


Saat ku rindukamu...
hanya dengan memejamkan mata...
aku rasakau kau di sini..
walau sekejap sahaja..
saat ku genggam tangamu..
ku rasakan nada cinta..
di dinginnya malamku...
meski x mudah..
bagiku menerima kita terpisah..
ku tak ingin..
jauh darimu...
Di saat ku menunggumu...
Ku berjani menunggumu dengan sabar..
di depan tuhan aku persembahkan..
setiap doa yang dihiasi air mata...
bahawa aku inginkan kita bersama semula..
setiap nafas yang terhembus..
ku nyatakan yang aku cinta,,
di saat kau lepaskan aku..
di kala kau lupakan cinta kita..
ku terus memelok setiap kenangan..
ku lakukan semua ini kerana aku terlalu sayangkanmu...
di saat ku rindu...
ku hanya mampu..
tersenyum melihat gambarmu...
berbahagia dengan kenangan kita...
indahnya bersamamu....
ku kenang sampai nanti aku mati..
di saat aku berhenti bersedih..
bukan bermakna aku berhenti berharap..
hanya sebenarnya aku menunggumu menjemputku semula..


No comments:

Post a Comment